dilluns, 27 d’octubre del 2014

RESUM: Cursa d'Ulldecona, Trenca Torrompers i altres sortides

Cursa d'Ulldecona

El gran event de la setmana ha sigut la cursa d'Ulldecona amb gairebé 400 participants entre cursa i marxa, un gran èxit!
De part nostra han corregut en la cursa
  • Jordi Adell Sabate
  • Ivan Garcia Maigi
  • Alfonso Sancho Ralda
  • Anna Vericat Campos
  • Maite Marmol
  • Fran Vaquer Alcoverro
i en la marxa i quedant en segona posició femenina i després d'un bon temps sense correr per maternitat:
  • Elena Sayas Castro
els "groguets" a la cursa d'Ulldecona

Fotos:
Fotos de Rosa Reverter ( clica en la imatge per veure la resta)

Conjunt de fotos de diversos socis 

Video oficial de SudActiu, atents als groguets!!

Marxa BTT Trenca Torrompers

El mateix dia, i en paral.lel, tenim participants del BTT Terres de l'Ebre i Trail Roquetes participant en la Marxa BTT de Gandesa Trenca Torrompers.
Ximo Garcia entre els participants
Javi i Marc Gine preparats per la sortida

Una marxa que constava de dues rutes segons la dificultat i que es confirma la participació de:
  • Javi Gine i Fill
  • Ximo Garcia
  • Jordi Ponce
i amb molt bones sensacions.

Sortides

Sortida BTT per Morella

El dissabte juntament companys del BTT Terres de l'Ebre i del Trail Roquetes formats per Montse, Oscar, Carles i Sebastià, i liderats per Moises, es va fer una sortida una de les varies rutes que hi han a Morella des del Centre BTT. En concret la ruta 6, molt bona per entrenament i amb poca dificultat i una mica de sendera per als que vulguen gaudir-la.
Clica en la foto per accedir al blog d'Enrique i veure la resta

Sortida caminant per La Caixa

I tornant al diumenge, companys del Trail i guiats per Moises, han fet una ruta que donarà que parlar el dia de l'Ultra dels Estels i que portaria fins a la Caixa.

I per dorar la guida: SORTIM AL DIARI DE TARRAGONA!! si algú ho vol aconseguir, és el dia 26-10-2014 en la secció d'esports:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada