dijous, 18 de maig del 2017

Cursa de Panxanpla, PEKETRAIL FI DE CURS, sortides, trobades i mes

Ja hem passat una mes, la Cursa de Panxampla d'Alfara de Carles, i no ens ha encantat, com no podia ser menys. Enguany han apostat per fer tres modalitats: Marxa, KM Vertica i Marató. I hem tingut representants a les tres modalitats i amb la tornada a les senderes del nostre president.

El representants de la Marxa, Pili (no tenim foto) , Maite, Albert i Jordi. 

Destacar que el diumenge a l' exigent MARATÓ, Jordi Gimenez va fer un TOP TEN.
Felicitats Jordi!!

Cansament i felicitat!! 

Sortida Peketrail fi de curs.
Per als nens de l' activitat PEKETRAIL del cole, fills de socis i públic en general en aquest ordre i en funció de les places lliures.
Aquest any, anem a Tivissa.

TOTA LA INFORMACIÓ AQUÍ:   CLICA


Per altra banda es va celebrar a Deltebre una Trobada BTT benèfica per tal de recaudar fons per la Lliga contra el cancer organitzada per la U.E. Lo Passador.
Una ruta de 60 km sortint de Deltebre, passant per Riumar i tornant per la platja de L'arenal cap a Deltebre de nou.

Ximo i Enrique a punt de la sortida


Recreació de la sortida

I aprofitant el bon temps tres de les nostres floretes han gaudit de la GR92





Angi, Tere i Susana gaudint d'un dia esplèndid fent la GR92 cap a l'Ametlla.

Per cert, aquestes i més imatges en:
https://photos.google.com/share/AF1QipOiYHA9RF1eM1zlS6YCcitWIEc4G9fRxhgNycUOoKzJZpkE61_UcCDnJMeX8ZmFoQ?key=TXlmWHJKai1jZ2taS0stRW9BQW1UZ2Z3R1p5MC13

I això no para, vos podeu anar preparant que el pròxim dia 28 de maig tornem a corre a la ciutat de Tortosa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada