pel seu cap...

Pel seu cap es succeïen les visions meravelloses d' aquelles serralades, dels rocams, dels precipicis, dels pinars de les vessants de Caro. Al davant de la Cova del Vidre, veia la lluminositat del cel i de la immensa vall. A la seua esquerra, Caro, majestuós, a l' esquerra la Joca, torre vigia d' aquelles serralades, esvelta, batxillera dels quatre punts cardinals. Un poc més avall, també a la dreta, mirant al Montsià, les figures de roca del Racó dels Capellans fent sentinella al Barranc de la Galera. Al front, planura, oliveres, una mar verda d' oliveres, i allà lluny, el riu Ebre, fent la serp vall avall, cercant la mar blava."De Roquetes Vinc" Ramon Tafalla (pàg.54).

dimarts, 22 d’octubre del 2013

Quan respires fort i somrius...

Este ha estat un cap de setmana de respirar,  respirar ben fort, i somriure.
Un cap de setmana on els membres del Trail, amics i coneguts hem solcat el territori, dansant en els nostres peus, cercant anhels darrera cada passa, gaudint de cada racó, de cada xerrada, de cada sorpresa que el dia ens deparava.

Albert Giné tenia el repte de fer arribar a Javier Fran al final dels 100 km de l' Ultra del Montsant dintre de termini.
Al final un tall de temps al km 56 els va fer aturar-se, tal vegada una equivocació de l' hora de tancament del control, però en tot cas fora de temps.
Ens quedem en les paraules de Javier, "nunca había corrido tanto por montaña...",... estem segurs que haguessiu arribat companys, però això no és una derrota, en tot cas una decepció. Les metes no estan sempre sota l' arc d' arribada, les metes solen estar en cada passa, i l' Albert i el Javier, en van donar unes quantes i molt rápides. Felicitats!!!.

Aquí teniu la crònica de l' Albert.
CLICA SOBRE LA IMATGE.

Per altra banda diumenge hi havia la Cursa PL TORTOSA, darrera prova de 10 km de les Running Series que va certificar com a Campiona Absoluta del Circuit a la nostra companya NEUS ESPINACH.
Felicitats!!!

Cliqueu a sobre la imatge per veure les fotos de l' organització.

Gran actuació d' amics i coneguts (Sergi, Iris, Gallego, Alberto,...)
Segueixen fotos dels Alfonso's i Enric Caballé.

Per altra banda, Anna, Montse, Josep i Àngels, acompanyats d' altres amics van anar a fer un entreno d' allò més bonic per Paüls, concretament per la marxa de la propera Trencacims. Allí es van trobar entre altres en Ferran i com no podia ser d' altra manera es van fer les fotos de rigor.

En estos entrenos un fart per seguir-los.

Uns 25 companys van anar a la sortida programada del Trail a La Tinença.
Felicitar i agrair la faena de Moises que ja feia setmanes que treballava la sortida anant a veure el terreny i els allotjament.
Vam sortir del Boixar per anar al Coratxar, dinar a Castell de Cabres i dormir i sopar a Vallibona.
Hem d' agrair que ens deixessen el Pavelló per dormir.
El paisatge molt bonic i la companyia espectacular.
Quin fart de riure.
Diumenge vam tornar al Boixar on a la CASA REFUGI gestionada per Joel i Soraya, vam fruir d' un espectacular dinar. Si voleu anar-hi:  http://www.elboixar.net/ i també els trobareu al facebook.

Mos va fer molta il·lusió trobar-mos a Helena, Ponce, Cinta i als petits, esperant-nos per dinar.

Felicitar especialment a Anna que en 11 anys va fer els  km del primer dia i els del segon, guanyant-se el premi d' una bossa esportiva i una samarreta del Trail. Que campeona.
Clica SOBRE la imatge per veure totes les fotos.
N' hi ha de molt curioses.

També felicitar a Mercè que va fer la tasca Logística de seguir-mos en lo cotxe per portar els sacs i mantes.
Gràcies Cari ;-)

Hem de destacar, que els valencianets se van portar de miedo, els haurem de fer groguets que són uns cracks!!!
Susanita, Joan, Cristian
:-)

També teníem representació dels de l' estel de colorins ( ;-) )  que van mantenir el nivell com els millors, en l' ajuda del representant de la marca del rombo que també deixa'l anar.
Per cert que Mercè (mare) està per competir, li haurem de regalar una inscripció a alguna cursa (sols pujada eh..) que mos faria la pell.

Un detall el d' Eva de vulguer acompanyar-mos dissabte tot i tenir que marxar desprès de sopar.

De la quinta del 69 ni parlar-ne, en su linia.

I lo germà bo, progressa més que adequadament.

Als que no vau venir us vam enyorar, tot i que vam fer tot el possible (el presi) per preservar a l' hora de dormir l' esperit "Enrique".

I ara una selecció:

Segur que és per aquí?

Quins masos.

Competició Vallibona - Trail Roquetes

Dormim o fem una festa?

Ole tu que guapos, tots.

Pos a una lloma que hi havia, lo nom li pregunteu a Moisès.

Bonsai gran.

Ivan per fi va poder rebre enguany la samarreta de finisher d' una prova on competia.
Jeje,..

Vallibona. Hostal La Carbonera

Foto final a la Casa Refugi del Boixar.

Pel bosc.

Espectaculars vistes.

Recorreguts dels dos dies:

Les boniques fotos de David.
Clica sobre la imatge

i no us oblideu que aquest cap de setmana
HI HA
LA CURSA I MARXA
D' ULLDECONA
Una molt bona prova.
CLICA A SOBRE

Unknown ha dit...

Teniu un gran grup amics, gràcies per vindre i per tot! A la Tinença teniu la vostra 2a casa, salut!

Trail Roquetes ha dit...

Gràcies per tot!! Si ens vam sentir com a casa. No canvieu. ;-) A la Tinença falta gent !!