pel seu cap...

Pel seu cap es succeïen les visions meravelloses d' aquelles serralades, dels rocams, dels precipicis, dels pinars de les vessants de Caro. Al davant de la Cova del Vidre, veia la lluminositat del cel i de la immensa vall. A la seua esquerra, Caro, majestuós, a l' esquerra la Joca, torre vigia d' aquelles serralades, esvelta, batxillera dels quatre punts cardinals. Un poc més avall, també a la dreta, mirant al Montsià, les figures de roca del Racó dels Capellans fent sentinella al Barranc de la Galera. Al front, planura, oliveres, una mar verda d' oliveres, i allà lluny, el riu Ebre, fent la serp vall avall, cercant la mar blava."De Roquetes Vinc" Ramon Tafalla (pàg.54).

diumenge, 21 de febrer del 2016

Cursa de la Cameta Coixa de Miravet

Avui cap a Miravet: Arribats ben d'hora per poder trobar aparcament, deixem el cotxe prop d'on seràn les dutxes a les 8:15 a una temperatura de -3 ºC, i ens dirigim a a la plaça per recollir els dorsals i organitzar el dia.

Bona participació del Trail a la Cursa i Marxa (menció especial a les Floretes)

Una primera pausa per entrar en calor al primer bar i fer un cafè ens anem mentalitzant que cal anar cap a la sortida.

Ja preparats i alguns canviats, pugem al castell per a la sortida a les 9:30 de la Cursa i Cursa Junior i a les 9:45 per Cursa Cadet i la Marxa. Un cop dalt ens trobem amb gent disfressada de guardes medievals protegint els portals. Ja dins d'aquest meravellós castell ens dirigim per reunir-nos i desitjar-nos Salut i Cames. Primer als corredors i després als de la Marxa però això si, tot i el fred, amb un somriure d'orella a orella un cop sentim el "canyonasso" de sortida.

La sortida ens ha fet donar una volta pel castell fins com a calentament i desprès  pujant i baixant per camins romans, muralles, magnífiques vistes panoràmiques i grans senderes que ens porten de nou a la vora del riu on la Marxa i Cadets ja farien un últim esforç fins arribar a Miravet de nou i on la Cursa faria la última crono-escalada.

Ja arribats a Miravet i passats per meta, ens donen una borsa de corredor bastant complerta, reposem agarrant un bon suc de taronja i ens disposem a dutxar-mos per tornar de nou a la plaça per veure les paradetes distribuïdes i un molt bon dinar en els que consta el caldo i l'estofat servits en plats de ceràmica de la localitat.

Com sempre, Miravet ens ha deixat en molt bon sabor de boca i en ganes de tornar-hi, moltes gracies i felicitats als organitzadors C.E.M. La Cameta Coixa de Miravet.

Multimèdia:

Fotos i videos del Trail Roquetes
Clica en la foto

P.D. També hem aprofitat per fer promo donat que en pocs mesos és la Ultra dels Estels del Sud!!!