pel seu cap...


Pel seu cap es succeïen les visions meravelloses d' aquelles serralades, dels rocams, dels precipicis, dels pinars de les vessants de Caro. Al davant de la Cova del Vidre, veia la lluminositat del cel i de la immensa vall. A la seua esquerra, Caro, majestuós, a l' esquerra la Joca, torre vigia d' aquelles serralades, esvelta, batxillera dels quatre punts cardinals. Un poc més avall, també a la dreta, mirant al Montsià, les figures de roca del Racó dels Capellans fent sentinella al Barranc de la Galera. Al front, planura, oliveres, una mar verda d' oliveres, i allà lluny, el riu Ebre, fent la serp vall avall, cercant la mar blava."De Roquetes Vinc" Ramon Tafalla (pàg.54).

dimecres, 30 de maig del 2012

Gaspar and Ricardo Croniques i PEKETRAIL

Ahir va acabar el PEKE TRAIL.
Els menuts van tenir una sorpresa de part del Trail Roquetes.
I Neus, va acabar en super excel·lent l' activitat.

Avui hem acabat el Peketrail amb la última sortida per despedir-nos del curs.....fotografies de la sortida no n'hi han, però hi ha una cosa millor, la foto dels components amb el súper regal que el Trail ha fet!!! estan tots i totes GUAPÍSSIMS!!! i a més a més han inventat una cançó...


A més a més, de la samarreta ahir els vam regalar els cd's preparats amb el resum de les activitats per a que ho poguessin gaudir amb la família.

Tot això ha fet que els pares estessin molt contents i avui personalments ens han felicitat per la feina feta. Ja compten en que l'any que ve l'activitat del Peketrail torni ha estar amb funcionament.

Neus :D

 
Esperem el video..  i a veure si algun promotor mos edita la canço.
__________________________

Per altra banda, adjuntem les croniques de Ricardo i Gaspar (Rasquera - Tortosa 42 km)
Un Bravo per Gaspar, que quedant-se sol, rumia que te rumia, te molt merit acabar una cursa de 42 km.
Mos voliem quedar a esperar-lo, pero els compromisos feien que no tinguessem temps ni d' esperar a meta l'arribada del grupet de 6, ni la d' ell.
Pero que menos que deixar encomanada als companys de l' avituallament una cola fresqueta per Gaspar on the rocks inclosos, s' ho mereixia, mes que ningu.
Per tant, contents, de que la cola et fes arribar mes lluny i mes fort...
I arribar 40 minuts darrera del grupet que anava junt, en lo que significa anar tot sol, te molt, molt merit.
A la proxima foto finish lo fart sera dels altres per poder seguir-te el ritme. Animo Crack..

"Los pequeños detalles son los que le dan color a la vida, y esa coca cola ... esa coca cola es justamente eso, mucho color y un detallazo .....
Ya que me he estrenado en mi primera maratón, me estrenaré también en mi primera crónica, la verdad es que después de sufrir como un enano en els Reguers, culpa mía claro, con el calor que hacía a quien se le ocurre salir a la gironesa, "amb una ma a cada ou", la verdad, diarrea, deshidratación, calor, pájara etc.... lo pasé bastante mal ... con lo que para la maratón iba cargadito de isostar, geles, agüita y todo lo obligatorio claro ...
En fin antes de nada felicitar a la organización, todo de P.M., salida, transporte en autobús, desayuno, el briefing, señalización (aunque me perdí alguna que otra vez ...) y sobre todo el ánimo de los organizadores y de los corredores, a destacar la infraestructura para poder estar tan cubiertos de agua, porque yo mismo en cada avituallamiento repostaba 1,2 litros de agua y el ánimo, el ánimo que nos dieron ....
La carrera en fin, que se puede contar, nada más salir el calor ya apretaba, buen humor pero adivinando la galbana que nos iba a pegar, salí lento con dos companys uequeros, la idea era ir juntitos hasta el final, pero que voy a decir, supongo que estoy acostumbrado a entrenar  solo, lo que robo a las horas de sueño y a mi family, y sobre el kilómetro tres ya vi que deseaban pegar más caña, total que opté por decirles que se marcharan y no se preocuparan que ya llegaría .... la verdad lo jodido del terreno, porque anda que no me dio por .... me quitó toda otra idea de la cabeza, y soy afortunado porque tuve la gran suerte de pegarme al extrem team de Tivissa, y anduve pegado a ellos hasta el pouet del amorós... hasta ahí que contar, pasajes hermosos y desoladores, la verdad que hubo puntos en que la sensación era la de correr por otro planeta, todo tan negro, tan triste, tan desprovisto de vida, aunque ya se veían brotes verdes ... total que llegué con cuatro horas siete minutos al control de paso, o sea fuera de tiempo, ya la idea era, nos echarán, nos dejarán pasar .... nos dejaron pasar .... pero la subida hasta el cabra freixet ... buff... no podía correr, una pequeña torcedura que me dolía cada vez más ... total que al llegar al pouet seriamente pensaba llevo cinco horas y cuarenta minutos y me faltan que sé yo 18 Km ... a que hora voy a llegar me preguntaba, como pille peña con coche aquí abandono y me voy pa mi casa, y lo que pillé fue una coca cola con sus hielitos .... Presi.... gracias por esperar y gracias por el regalito... la verdad que me dio el ánimo que necesitaba para acabar, me recordó porque decidí unirme al Trail Roquetes, por lo majos que son los Roqueteros y por la gente que forma este equipo y carrera tras carrera me llena aún más poder formar modestamente parte de este equipazo no ya por sus corredores si no por la calidad humana de todos los integrantes del mismo y como decía esa coca cola... fue la ostia, ... un puntazo... total que ya puestos a joderse, hasta el final ... afortunadamente la orografía del terreno cambió y se convirtió en una carrera totalmente distinta, conocía parte del camino y pude empezar a correr algo, total tras alguna que otra pérdida sobre todo en la subida al Coll de l'Alba y otra a punto de llegar a meta, crucé la pasarela y la meta ... un poco jodido por no entrar en las ocho horas (8:01:49) pero muy contento por haber podido acabar y por no llegar echo una piltrafa, tras pasar la meta contento de poder ver que todo el equipo había llegado y de poder cambiar impresiones con ellos.
En conclusión, contento por acabar la carrera, más contento aún por formar parte de este equipo y decir que intentaré entrenar más con él a ver si en la próxima puedo incorporarme a la foto finish, aunque soy consciente de que me falta nivel aún ... o sea muchos kilómetros..., pero como todos sabemos lo importante es participar y con un equipo como éste sencillamente es un gustazo hacerlo, por lo tanto, salut, força i cames y nos vamos viendo en las próximas...."

Crònica by Ricardo. CLICA AQUI
Que bones, che.

_____________________

I el cap de setmana.

EL TRAIL ROQUETES TE UN EQUIP A LA CURSA DEL LLOP:
Dos proves de ciclisme- Victor Canalda
Dos proves de muntanya - Iñaki Segura
Dos proves de kaiac - Adria

I Bernabe and Ivan, a la REUS-PRADES-REUS.

_________________

Aixo es tot, amics!!!!

1 comentari:

Ricardo ha dit...

Bona feina en los pekes Neus. Enhorabona.