pel seu cap...

Pel seu cap es succeïen les visions meravelloses d' aquelles serralades, dels rocams, dels precipicis, dels pinars de les vessants de Caro. Al davant de la Cova del Vidre, veia la lluminositat del cel i de la immensa vall. A la seua esquerra, Caro, majestuós, a l' esquerra la Joca, torre vigia d' aquelles serralades, esvelta, batxillera dels quatre punts cardinals. Un poc més avall, també a la dreta, mirant al Montsià, les figures de roca del Racó dels Capellans fent sentinella al Barranc de la Galera. Al front, planura, oliveres, una mar verda d' oliveres, i allà lluny, el riu Ebre, fent la serp vall avall, cercant la mar blava."De Roquetes Vinc" Ramon Tafalla (pàg.54).

diumenge, 1 de maig del 2011

Cursa de Panxampla - Alfara - 1/5/2011 by Trail Roquetes

La conclusió: Este Panxampla, estava fort de cames.
Vinga amunt, vinga avall, vinga pedres, tarteres, cabres saltant entre corredors, aigua a totes les fonts...
“Aufarencs”, teniu CURSA!!!, i l’ organització chapeau (l’ únic lamentable és que no m’ han deixat agafar 5 Kg de Fideuà en lo Tupper, estava “de muerte”).
Finalment a les 7, davant l’església de Roquetes: Benja, Josep B, Iñaki, Manel, Ivan, Albert Q.,Bernabé, i lo fotògraf Albert S.
Cap a Alfara falta gent, dorsals, foto de grup, foto de cortesia al Gr7esús (veïns, ja us la despengeu del blog)i sortida. Tots juntets, que lo que venia feia temor.
Total, que per no esperar, que vaig pujant pel  Toscar – Transformador, fins la cova dels Adells acompanyat de Toni del  Coll de l’ Alba. Ell que es queda a la Cova-Avituallament i jo que continuo pujant fins arribar a la tartera.
I quina tartera, i quines xaleres, i quines patinades, i les cabres pel mig (verídic)...
Total que fent fotos a la gent... vaig baixant... i li faig lo servei a Oriol de Rasquera de portar-lo a meta, donat que tenia lo genoll cascat (que et millores Oriol!!).
I a meta, esperar,.. Lo Sr. Albert Giné, en un temps, bueno!!!, ni mentar-lo,.. i després tota la resta que han anat arribant mentre Bernat, Lara, Oscar... els anàvem aplaudint.
Molt bé, tots, han superat la duresa de la prova, quedant els 7 en un marge de 30 minuts de diferència i Manel segon Junior, i continuant la progressió a la general .
Ivan i Alber Q., sortint-se, fenomenos, i la resta entre els 50 primers tots.
Bon dia de cursa.
Felicitats.
By Albert S.
.....

Ricardo ha dit...

Enhorabona a tots!!!

fran ha dit...

Nois, de conya, heu deixat el pavelló ben alt (Ivan, agafa escales per pujar-hi jeje).

krusty ha dit...

Merci per la foto!
jo crec q és la millor que has fet en tot lo dia!! ;)

Anònim ha dit...

aquí teniu més fotos
( tot just les dels jesusnecs, krusty, no han sortit com volia. Va fallar l'Iso de la càmera ).

Trail Roquetes ha dit...

Krusty,,, la millor no sé,, però l' optica va fer un crack estrany.. jaja..
Ja t' enviarem el compte per la transferencia..jaja
Vinga.. a reveure.

Trail Roquetes ha dit...

Gracies.. ximo.. molt bones...