pel seu cap...

Pel seu cap es succeïen les visions meravelloses d' aquelles serralades, dels rocams, dels precipicis, dels pinars de les vessants de Caro. Al davant de la Cova del Vidre, veia la lluminositat del cel i de la immensa vall. A la seua esquerra, Caro, majestuós, a l' esquerra la Joca, torre vigia d' aquelles serralades, esvelta, batxillera dels quatre punts cardinals. Un poc més avall, també a la dreta, mirant al Montsià, les figures de roca del Racó dels Capellans fent sentinella al Barranc de la Galera. Al front, planura, oliveres, una mar verda d' oliveres, i allà lluny, el riu Ebre, fent la serp vall avall, cercant la mar blava."De Roquetes Vinc" Ramon Tafalla (pàg.54).

diumenge, 18 d’agost del 2013

Dilluns REUNIÓ VOLUNTARIS KMV i dissabte vam fer Nocturna

Recordeu que dilluns a les 19h30m fem REUNIÓ DE VOLUNTARIS a la Tasqueta al carrerò de davant l' esglesia de Roquetes.
Parlarem dels avituallaments, pavelló, i altres.

Així mateix dissabte nit vam fer la sortideta nocturna programada al Coll de l' Alba.
Al final gairebé 40 persones que vam poder veure la Vall de l' Ebre i les ciutats il·luminades sota el cel de lluna i estels.
Menció especial als més menuts que es van portar com campeons, i a tots els que mos acompanyavem per primera vegada.

Vam entrar en cotxe pel Barranc de la Llet per aparcar a la zona de les marbreres de la Cinta i pujar per un cantó a la Creu del Coll Redó i baixar per un altre.

Clica a sobre per veure totes les fotos de la sortida NOCTURNA.

Especial menció al guia Ricardo i a l' espectacular avituallament (tipus UTMB) de donettes, cervesa, llimona, sucs, etc... que mos vam trobar al fer cim.

Si us ha agradat, en farem més, no deixeu de mirar el calendari.

FALTEN 12 DIES PEL KMV, ara mos ve la pressa i les tasques de darrera hora (samarretes, aigua, netejes, menjar, etc, etc...). Com deia aquell, Vamos a Muerte!.